Waarom verschijnen mijn bestellingen niet in het keukenscherm? Probleem : Bestellingen via de kassa of een tablet komen niet aan op het scherm van de keuken. Uit te voeren controles : Wi-Fi-verbinding Zorg ervoor dat het keukendisplay verbonden is met hetzelfde W... Écran cuisine 24 jul. 2025
Er verschijnt niets op het klantenscherm: wat moet ik doen? Probleem: Het klantenscherm staat aan, maar er wordt geen informatie meer weergegeven. Stappen om te controleren: 1. Controleer de Wi-Fi-verbinding Zorg ervoor dat het clientdisplay is verbonden met h... Écran client 24 jul. 2025
TPE - De betaalterminal werkt niet Veel voorkomende problemen: Je kunt een van de volgende foutmeldingen tegenkomen op je betaalterminal (TPE): "Terminal niet aangesloten" " Kan bestemming naar host niet vinden " Of: de terminal reagee... Méthodes de paiement 24 jul. 2025
Een extra betaalmethode toevoegen Wilt u een nieuwe betaalmethode toevoegen aan uw Restomax systeem? Om redenen van veiligheid en systeemconsistentie moet deze handeling worden uitgevoerd door een technische supportmedewerker. Wat kan... Méthodes de paiement 24 jul. 2025
De applicatie is traag of heeft bugs Probleem: De Restomax-toepassing is traag, loopt vast of reageert niet meer correct. Verificatiestappen : 1. Controleer of de applicatie up-to-date is Een verouderde versie van de applicatie kan traag... Application Restomax 24 jul. 2025
Foutmelding "Schijf vol" Probleem: U ziet een foutmelding “Schijf vol” wanneer u de Restomax-toepassing gebruikt. Uitleg: Uitleg: Deze melding betekent dat de tablet niet genoeg opslagruimte meer heeft om de toepassing goed t... Application Restomax 24 jul. 2025
Erreur “Mislukte hostopzoeking: ‘ws-pos-02.plugandpos.com’”. Probleem: Deze melding betekent dat de tablet geen internettoegang heeft. Visuele indicator: rechtsonder in de toepassing verschijnt een rode wolk (deze zou groen moeten zijn bij normale werking). Ver... Message d'erreur 24 jul. 2025
Ik kan mijn dienst niet starten / “Geen route naar host” of “Timeout” berichten Heb je een probleem met de applicatie (shift start niet, verkoop niet mogelijk, foutmeldingen, etc.)? Kijk eerst naar de kleur van het indicatielampje aan de voorkant van de zwarte doos. Dit zal je ve... Boîte noire 24 jul. 2025
Onmogelijk om in te klokken of een verkoop te valideren / Uitroepteken of verificatielus Heb je een probleem met de applicatie (shift start niet, verkoop niet mogelijk, foutmeldingen, etc.)? Kijk eerst naar de kleur van het indicatielampje aan de voorkant van de zwarte doos. Dit zal je ve... Boîte noire 24 jul. 2025
Controleer kabels“ of ”Opnieuw proberen" bericht bij het afrekenen Heb je een probleem met de applicatie (shift start niet, verkoop niet mogelijk, foutmeldingen, etc.)? Kijk eerst naar de kleur van het indicatielampje aan de voorkant van de zwarte doos. Dit zal je ve... Boîte noire 24 jul. 2025