Overslaan naar inhoud

Erreur “Mislukte hostopzoeking: ‘ws-pos-02.plugandpos.com’”.

Probleem:

Deze melding betekent dat de tablet geen internettoegang heeft.

Visuele indicator: rechtsonder in de toepassing verschijnt een rode wolk (deze zou groen moeten zijn bij normale werking).


Verificatiestappen :


1. Controleer de Wi-Fi-verbinding van de tablet

  • Ga naar Instellingen → Wi-Fi
  • Zorg ervoor dat de tablet is verbonden met het RMAX-netwerk + 6 cijfers (bijv.: RMAX123456)


2. Test internettoegang

  • Open Safari of een andere browser
  • Probeer een Google-zoekopdracht
    → Als dit niet werkt, is er waarschijnlijk een probleem met de router


Stappen om de router te controleren : 


🔸 Wi-Fi RMAX verschijnt niet

  • Controleer of de router is ingeschakeld (aan/uit-knop geactiveerd)
  • Controleer of de voedingskabel goed is aangesloten
  • Op de voorkant van de router moeten 5 groene lampjes branden


🔸 RMAX Wi-Fi is zichtbaar, maar geen internettoegang

  • Een ander apparaat (smartphone, enz.) verbinden met een ander Wi-Fi-netwerk op dezelfde box
  • Voer een test uit (YouTube of Google) om internettoegang te bevestigen
  • Controleer of de WAN-poort op de RMAX router verbonden is met de internetbox.
  • Start de RMAX router opnieuw op
  • Start indien nodig ook de internetbox opnieuw op
  • Neem contact op met uw internetprovider als het probleem zich blijft voordoen.


Heb je hulp nodig?

Als de fout na al deze controles nog steeds wordt weergegeven, neem dan contact op met onze technische ondersteuning op +32 2 333 75 33 voor assistentie.

SUBCATEGORIEËN
Archief
Foutmelding "Schijf vol"