Overslaan naar inhoud
Oplossing voor restaurants

Uw centrale managementtool - Backoffice

Alle statistieken met betrekking tot uw kassa, artikel- en prijsbeheer, realtime tracking, boekhoudexports en nog veel meer: alles is gecentraliseerd in uw web-backoffice.

Een demo aanvragen


Gestion simplifiée, partout, tout le temps
Accédez à vos ventes et à votre trésorerie à distance, quand vous voulez. Modifiez vos produits et prix en quelques clics.
Booster vos équipes
Vue en temps réel pour guider vos équipes dans les moments de rush. Suivez leurs ventes pour les féliciter ou détecter des points d'amélioration.
Optimiser, décider, prosperer
Un panel de données et d'outils pour guider vos décisions vers plus de performances et de revenus.
Le client au centre
Tout pour créer une expérience client au top et gérer leurs comptes tout simplement.


Eenvoudig beheer, overal en altijd
Bekijk je verkopen en kaspositie op afstand, wanneer je maar wilt. Pas je producten en prijzen aan in een paar klikken.
Je team versterken
Realtime overzicht om je team te begeleiden tijdens drukke momenten. Volg hun verkoop om ze te belonen of verbeterpunten te ontdekken.
Optimaliseren, beslissen, groeien
Een dashboard met data en tools om je beslissingen te sturen naar betere prestaties en meer omzet.
De klant centraal
Alles om een top klantbeleving te creëren en hun accounts eenvoudig te beheren.


Simplified management, anytime, anywhere
Access your sales and cash flow remotely, whenever you want. Update products and prices in just a few clicks.
Empower your team
Real-time visibility to guide your team during rush hours. Track sales to celebrate wins or spot areas for improvement.
Optimize, decide, grow
A dashboard full of data and tools to guide your decisions toward better performance and higher revenue.
Customer first
Everything you need to create a top-notch customer experience and easily manage their accounts.
Badge spaghetti
Functies

Werk efficiënter met Restomax

Ontdek de functies van het Restomax-backoffice, ontworpen om het beheer van uw zaak te vereenvoudigen.

Comptes clients

Comptes clients

  • Création & modification
  • Historique tickets & Facture
  • Gestion des adresses facturation & livraison
Comptes clients

Rapports & statistiques

Plus de 50 rapports disponibles

  • Chiffres d'affaire par mode de consommation (sur place / à emporter / livraison)
  • Prix de vente moyen
  • Rapport Z
  • Statistiques par familles, TVA, employés,...
Bons de préparation

Configuration de votre écosystème

  • Création, édition des matrices de vente
  • Configuration des slots horaires click&collect
  • Gestion des images, logos, fonds d'écran
  • Paramétrage des caisses, bornes de commande, click&collect
  • Gestion des droits utilisateurs
Plan de salle

Gestion des articles & propositions

  • Création & modification
  • Historique & catégories
  • Import de photos
  • Ingrédients, allergènes, filtres
  • Création, édition des listes de prix
Klantaccounts

Klantaccounts

  • Aanmaken & bewerken
  • Ticket- & factuurgeschiedenis
  • Beheer van facturatie- & leveringsadressen
Rapporten en statistieken

Rapporten & statistieken

Meer dan 50 rapporten beschikbaar

  • Omzet per consumptiemodus (ter plaatse / afhaal / levering)
  • Gemiddelde verkoopprijs
  • Z-rapport
  • Statistieken per familie, btw, medewerkers,...
Voorbereidingsbonnen

Configuratie van jouw ecosysteem

  • Aanmaken & bewerken van verkoopmatrices
  • Instellen van tijdslots voor click&collect
  • Beheer van afbeeldingen, logo’s en achtergronden
  • Instellingen voor kassa’s, bestelzuilen, click&collect
  • Beheer van gebruikersrechten
Zaalplan

Beheer van artikelen & suggesties

  • Aanmaken & bewerken
  • Historiek & categorieën
  • Foto-import
  • Ingrediënten, allergenen, filters
  • Aanmaken & bewerken van prijslijsten
Customer Accounts

Customer Accounts

  • Create & edit
  • Ticket & invoice history
  • Billing & delivery address management
Reports and Stats

Reports & Statistics

Over 50 reports available

  • Revenue by service type (dine-in / takeaway / delivery)
  • Average selling price
  • Z Report
  • Stats by category, VAT, staff, ...
Prep Slips

Configure Your Ecosystem

  • Create & edit sales matrices
  • Set up click&collect time slots
  • Manage images, logos, and backgrounds
  • Configure POS, self-order kiosks, click&collect
  • User rights management
Table Plan

Product & Suggestion Management

  • Create & edit
  • History & categories
  • Photo import
  • Ingredients, allergens, filters
  • Create & edit pricing lists
Badge spaghetti
Hoe werkt het?

Wij maken uw leven eenvoudiger, van installatie tot incasso.

Een 100% Belgische oplossing, ontworpen voor de lokale horeca

RESTOMAX beheert ook uw reserveringen 

Kiezen voor onze reserveringsoplossing Book betekent dat al uw reserveringen rechtstreeks in uw kassasysteem worden geïntegreerd, vanuit hetzelfde backoffice worden beheerd en met uw eigen klantenaccounts worden gesynchroniseerd. Zo kunt u uw klanten gemakkelijk ontvangen en hen een uitstekende ervaring bieden die ze niet snel zullen vergeten!


Ontdek Book

Integraties - Wij installeren ze voor u


Wij integreren talrijke oplossingen waarmee uw bedrijf kan groeien en efficiënter kan werken. U profiteert direct van de kracht van de gespecialiseerde oplossingen van onze partners binnen het Restomax-systeem!


Meer informatie   


Glory Como Deliveroo Glory
AAPI Shyfter Deliverect AAPI
Appetito Grainz Worldline Appetito
Getuigenissen

Onze impact, hun woorden

Ze gebruiken Restomax elke dag. Dit is wat ze ervan vinden.

"Une solution moderne et facile d’utilisation, une équipe sympa qui s’adapte, qui écoute, qui est là quand on a besoin d’elle."

"Pour nous, c’est la solution la plus efficace au niveau de la gestion de la caisse. Avec book, on gère toutes nos réservations en digital. Avec les intégrations diverses, on a une vue globale sur notre business et notre chiffre d’affaire. 100% satisfaite."

"C’est un très bon système de caisse : rapide, intuitif et très riche en fonctionnalités."

Getuigenissen

Onze impact, hun woorden

Ze gebruiken Restomax elke dag. Dit is wat ze ervan vinden.

"Een moderne en gebruiksvriendelijke oplossing, met een vriendelijk team dat zich aanpast, luistert en er is wanneer je hen nodig hebt."

"Voor ons is dit de meest efficiënte oplossing voor kassabeheer. Met Book beheren we al onze reserveringen digitaal. Dankzij de verschillende integraties hebben we een volledig overzicht van onze zaak en onze omzet. 100% tevreden."

"Het is een heel goed kassasysteem: snel, intuïtief en boordevol functies."

Getuigenissen

Onze impact, hun woorden

Ze gebruiken Restomax elke dag. Dit is wat ze ervan vinden.

"A modern and easy-to-use solution, with a friendly team that adapts, listens, and is there when you need them."

"For us, it’s the most efficient solution for managing the cash register. With Book, we manage all our bookings digitally. Thanks to the various integrations, we have a full overview of our business and revenue. 100% satisfied."

"It’s a very good POS system: fast, intuitive, and full of features."

Een demo, advies, een offerte ? Klik hier ! 


De eerste stap naar een vlottere, snellere en rendabelere beheer van uw instelling is slechts een muisklik verwijderd. Waarom nog wachten?


Ik ga erheen !   

Een demo, advies, een offerte ? Klik hier ! 


De eerste stap naar een vlottere, snellere en rendabelere beheer van uw instelling is slechts een muisklik verwijderd. Waarom nog wachten?


Ik ga erheen !