Uw centrale managementtool - Backoffice
Alle statistieken met betrekking tot uw kassa, artikel- en prijsbeheer, realtime tracking, boekhoudexports en nog veel meer: alles is gecentraliseerd in uw web-backoffice.
















Werk efficiënter met Restomax
Ontdek de functies van het Restomax-backoffice, ontworpen om het beheer van uw zaak te vereenvoudigen.
Comptes clients
- Création & modification
- Historique tickets & Facture
- Gestion des adresses facturation & livraison
Rapports & statistiques
Plus de 50 rapports disponibles
- Chiffres d'affaire par mode de consommation (sur place / à emporter / livraison)
- Prix de vente moyen
- Rapport Z
- Statistiques par familles, TVA, employés,...
Configuration de votre écosystème
- Création, édition des matrices de vente
- Configuration des slots horaires click&collect
- Gestion des images, logos, fonds d'écran
- Paramétrage des caisses, bornes de commande, click&collect
- Gestion des droits utilisateurs
Gestion des articles & propositions
- Création & modification
- Historique & catégories
- Import de photos
- Ingrédients, allergènes, filtres
- Création, édition des listes de prix
Comptes clients
- Création & modification
- Historique tickets & Facture
- Gestion des adresses facturation & livraison
Rapports & statistiques
Plus de 50 rapports disponibles
- Chiffres d'affaire par mode de consommation (sur place / à emporter / livraison)
- Prix de vente moyen
- Rapport Z
- Statistiques par familles, TVA, employés,...
Configuration de votre écosystème
- Création, édition des matrices de vente
- Configuration des slots horaires click&collect
- Gestion des images, logos, fonds d'écran
- Paramétrage des caisses, bornes de commande, click&collect
- Gestion des droits utilisateurs
Gestion des articles & propositions
- Création & modification
- Historique & catégories
- Import de photos
- Ingrédients, allergènes, filtres
- Création, édition des listes de prix
Klantaccounts
- Aanmaken & bewerken
- Ticket- & factuurgeschiedenis
- Beheer van facturatie- & leveringsadressen
Rapporten & statistieken
Meer dan 50 rapporten beschikbaar
- Omzet per consumptiemodus (ter plaatse / afhaal / levering)
- Gemiddelde verkoopprijs
- Z-rapport
- Statistieken per familie, btw, medewerkers,...
Configuratie van jouw ecosysteem
- Aanmaken & bewerken van verkoopmatrices
- Instellen van tijdslots voor click&collect
- Beheer van afbeeldingen, logo’s en achtergronden
- Instellingen voor kassa’s, bestelzuilen, click&collect
- Beheer van gebruikersrechten
Beheer van artikelen & suggesties
- Aanmaken & bewerken
- Historiek & categorieën
- Foto-import
- Ingrediënten, allergenen, filters
- Aanmaken & bewerken van prijslijsten
Klantaccounts
- Aanmaken & bewerken
- Ticket- & factuurgeschiedenis
- Beheer van facturatie- & leveringsadressen
Rapporten & statistieken
Meer dan 50 rapporten beschikbaar
- Omzet per consumptiemodus (ter plaatse / afhaal / levering)
- Gemiddelde verkoopprijs
- Z-rapport
- Statistieken per familie, btw, medewerkers,...
Configuratie van jouw ecosysteem
- Aanmaken & bewerken van verkoopmatrices
- Instellen van tijdslots voor click&collect
- Beheer van afbeeldingen, logo’s en achtergronden
- Instellingen voor kassa’s, bestelzuilen, click&collect
- Beheer van gebruikersrechten
Beheer van artikelen & suggesties
- Aanmaken & bewerken
- Historiek & categorieën
- Foto-import
- Ingrediënten, allergenen, filters
- Aanmaken & bewerken van prijslijsten
Customer Accounts
- Create & edit
- Ticket & invoice history
- Billing & delivery address management
Reports & Statistics
Over 50 reports available
- Revenue by service type (dine-in / takeaway / delivery)
- Average selling price
- Z Report
- Stats by category, VAT, staff, ...
Configure Your Ecosystem
- Create & edit sales matrices
- Set up click&collect time slots
- Manage images, logos, and backgrounds
- Configure POS, self-order kiosks, click&collect
- User rights management
Product & Suggestion Management
- Create & edit
- History & categories
- Photo import
- Ingredients, allergens, filters
- Create & edit pricing lists
Customer Accounts
- Create & edit
- Ticket & invoice history
- Billing & delivery address management
Reports & Statistics
Over 50 reports available
- Revenue by service type (dine-in / takeaway / delivery)
- Average selling price
- Z Report
- Stats by category, VAT, staff, ...
Configure Your Ecosystem
- Create & edit sales matrices
- Set up click&collect time slots
- Manage images, logos, and backgrounds
- Configure POS, self-order kiosks, click&collect
- User rights management
Product & Suggestion Management
- Create & edit
- History & categories
- Photo import
- Ingredients, allergens, filters
- Create & edit pricing lists

Wij maken uw leven eenvoudiger, van installatie tot incasso.
Een 100% Belgische oplossing, ontworpen voor de lokale horeca

RESTOMAX beheert ook uw reserveringen
Kiezen voor onze reserveringsoplossing Book betekent dat al uw reserveringen rechtstreeks in uw kassasysteem worden geïntegreerd, vanuit hetzelfde backoffice worden beheerd en met uw eigen klantenaccounts worden gesynchroniseerd. Zo kunt u uw klanten gemakkelijk ontvangen en hen een uitstekende ervaring bieden die ze niet snel zullen vergeten!
Integraties - Wij installeren ze voor u
Wij integreren talrijke oplossingen waarmee uw bedrijf kan groeien en efficiënter kan werken. U profiteert direct van de kracht van de gespecialiseerde oplossingen van onze partners binnen het Restomax-systeem!
























Onze impact, hun woorden
Ze gebruiken Restomax elke dag. Dit is wat ze ervan vinden.
"Une solution moderne et facile d’utilisation, une équipe sympa qui s’adapte, qui écoute, qui est là quand on a besoin d’elle."

Geoffroy Timmermans
"Pour nous, c’est la solution la plus efficace au niveau de la gestion de la caisse. Avec book, on gère toutes nos réservations en digital. Avec les intégrations diverses, on a une vue globale sur notre business et notre chiffre d’affaire. 100% satisfaite."

Isabelle Indekeu
"C’est un très bon système de caisse : rapide, intuitif et très riche en fonctionnalités."

François Demoulin
"Une solution moderne et facile d’utilisation, une équipe sympa qui s’adapte, qui écoute, qui est là quand on a besoin d’elle."

Geoffroy Timmermans
"Pour nous, c’est la solution la plus efficace au niveau de la gestion de la caisse. Avec book, on gère toutes nos réservations en digital. Avec les intégrations diverses, on a une vue globale sur notre business et notre chiffre d’affaire. 100% satisfaite."

Isabelle Indekeu
"C’est un très bon système de caisse : rapide, intuitif et très riche en fonctionnalités."

François Demoulin
Onze impact, hun woorden
Ze gebruiken Restomax elke dag. Dit is wat ze ervan vinden.
"Een moderne en gebruiksvriendelijke oplossing, met een vriendelijk team dat zich aanpast, luistert en er is wanneer je hen nodig hebt."

Geoffroy Timmermans
"Voor ons is dit de meest efficiënte oplossing voor kassabeheer. Met Book beheren we al onze reserveringen digitaal. Dankzij de verschillende integraties hebben we een volledig overzicht van onze zaak en onze omzet. 100% tevreden."

Isabelle Indekeu
"Het is een heel goed kassasysteem: snel, intuïtief en boordevol functies."

François Demoulin
"Een moderne en gebruiksvriendelijke oplossing, met een vriendelijk team dat zich aanpast, luistert en er is wanneer je hen nodig hebt."

Geoffroy Timmermans
"Voor ons is dit de meest efficiënte oplossing voor kassabeheer. Met Book beheren we al onze reserveringen digitaal. Dankzij de verschillende integraties hebben we een volledig overzicht van onze zaak en onze omzet. 100% tevreden."

Isabelle Indekeu
"Het is een heel goed kassasysteem: snel, intuïtief en boordevol functies."

François Demoulin
Onze impact, hun woorden
Ze gebruiken Restomax elke dag. Dit is wat ze ervan vinden.
"A modern and easy-to-use solution, with a friendly team that adapts, listens, and is there when you need them."

Geoffroy Timmermans
"For us, it’s the most efficient solution for managing the cash register. With Book, we manage all our bookings digitally. Thanks to the various integrations, we have a full overview of our business and revenue. 100% satisfied."

Isabelle Indekeu
"It’s a very good POS system: fast, intuitive, and full of features."

François Demoulin
"A modern and easy-to-use solution, with a friendly team that adapts, listens, and is there when you need them."

Geoffroy Timmermans
"For us, it’s the most efficient solution for managing the cash register. With Book, we manage all our bookings digitally. Thanks to the various integrations, we have a full overview of our business and revenue. 100% satisfied."

Isabelle Indekeu
"It’s a very good POS system: fast, intuitive, and full of features."

François Demoulin

Een demo, advies, een offerte ? Klik hier !
De eerste stap naar een vlottere, snellere en rendabelere beheer van uw instelling is slechts een muisklik verwijderd. Waarom nog wachten?
Een demo, advies, een offerte ? Klik hier !
De eerste stap naar een vlottere, snellere en rendabelere beheer van uw instelling is slechts een muisklik verwijderd. Waarom nog wachten?
Informatie, een demo, een offerte?
Merci! Bedankt! Thank you!
Our team will contact you back as soon as possible.
In the meantime we invite you to visit our website.