Web backoffice Your central management tool
All your POS statistics, item and pricing management, real-time tracking, accounting exports, and much more — all centralised in your web back office.
















Boost your efficiency with Restomax
Discover the features of the Restomax back office, designed to simplify the management of your establishment.
Comptes clients
- Création & modification
- Historique tickets & Facture
- Gestion des adresses facturation & livraison
Rapports & statistiques
Plus de 50 rapports disponibles
- Chiffres d'affaire par mode de consommation (sur place / à emporter / livraison)
- Prix de vente moyen
- Rapport Z
- Statistiques par familles, TVA, employés,...
Configuration de votre écosystème
- Création, édition des matrices de vente
- Configuration des slots horaires click&collect
- Gestion des images, logos, fonds d'écran
- Paramétrage des caisses, bornes de commande, click&collect
- Gestion des droits utilisateurs
Gestion des articles & propositions
- Création & modification
- Historique & catégories
- Import de photos
- Ingrédients, allergènes, filtres
- Création, édition des listes de prix
Comptes clients
- Création & modification
- Historique tickets & Facture
- Gestion des adresses facturation & livraison
Rapports & statistiques
Plus de 50 rapports disponibles
- Chiffres d'affaire par mode de consommation (sur place / à emporter / livraison)
- Prix de vente moyen
- Rapport Z
- Statistiques par familles, TVA, employés,...
Configuration de votre écosystème
- Création, édition des matrices de vente
- Configuration des slots horaires click&collect
- Gestion des images, logos, fonds d'écran
- Paramétrage des caisses, bornes de commande, click&collect
- Gestion des droits utilisateurs
Gestion des articles & propositions
- Création & modification
- Historique & catégories
- Import de photos
- Ingrédients, allergènes, filtres
- Création, édition des listes de prix
Klantaccounts
- Aanmaken & bewerken
- Ticket- & factuurgeschiedenis
- Beheer van facturatie- & leveringsadressen
Rapporten & statistieken
Meer dan 50 rapporten beschikbaar
- Omzet per consumptiemodus (ter plaatse / afhaal / levering)
- Gemiddelde verkoopprijs
- Z-rapport
- Statistieken per familie, btw, medewerkers,...
Configuratie van jouw ecosysteem
- Aanmaken & bewerken van verkoopmatrices
- Instellen van tijdslots voor click&collect
- Beheer van afbeeldingen, logo’s en achtergronden
- Instellingen voor kassa’s, bestelzuilen, click&collect
- Beheer van gebruikersrechten
Beheer van artikelen & suggesties
- Aanmaken & bewerken
- Historiek & categorieën
- Foto-import
- Ingrediënten, allergenen, filters
- Aanmaken & bewerken van prijslijsten
Klantaccounts
- Aanmaken & bewerken
- Ticket- & factuurgeschiedenis
- Beheer van facturatie- & leveringsadressen
Rapporten & statistieken
Meer dan 50 rapporten beschikbaar
- Omzet per consumptiemodus (ter plaatse / afhaal / levering)
- Gemiddelde verkoopprijs
- Z-rapport
- Statistieken per familie, btw, medewerkers,...
Configuratie van jouw ecosysteem
- Aanmaken & bewerken van verkoopmatrices
- Instellen van tijdslots voor click&collect
- Beheer van afbeeldingen, logo’s en achtergronden
- Instellingen voor kassa’s, bestelzuilen, click&collect
- Beheer van gebruikersrechten
Beheer van artikelen & suggesties
- Aanmaken & bewerken
- Historiek & categorieën
- Foto-import
- Ingrediënten, allergenen, filters
- Aanmaken & bewerken van prijslijsten
Customer Accounts
- Create & edit
- Ticket & invoice history
- Billing & delivery address management
Reports & Statistics
Over 50 reports available
- Revenue by service type (dine-in / takeaway / delivery)
- Average selling price
- Z Report
- Stats by category, VAT, staff, ...
Configure Your Ecosystem
- Create & edit sales matrices
- Set up click&collect time slots
- Manage images, logos, and backgrounds
- Configure POS, self-order kiosks, click&collect
- User rights management
Product & Suggestion Management
- Create & edit
- History & categories
- Photo import
- Ingredients, allergens, filters
- Create & edit pricing lists
Customer Accounts
- Create & edit
- Ticket & invoice history
- Billing & delivery address management
Reports & Statistics
Over 50 reports available
- Revenue by service type (dine-in / takeaway / delivery)
- Average selling price
- Z Report
- Stats by category, VAT, staff, ...
Configure Your Ecosystem
- Create & edit sales matrices
- Set up click&collect time slots
- Manage images, logos, and backgrounds
- Configure POS, self-order kiosks, click&collect
- User rights management
Product & Suggestion Management
- Create & edit
- History & categories
- Photo import
- Ingredients, allergens, filters
- Create & edit pricing lists

We make your life easier, from installation to payment.
A 100% Belgian solution, designed for the whole hospitality industry

RESTOMAX also manages your bookings
Choosing our Book reservation solution means enjoying the luxury of having all your bookings directly integrated into your POS system, managed from the same back office, and synced with your existing customer accounts. This lets you easily anticipate your guests’ arrival and offer them a top-notch experience they’ll want to come back for!
Integrations - Connect with the tools you use
We integrate a wide range of solutions to help your business grow and boost its efficiency. You benefit directly from the power of our partners’ specialised tools — all within the Restomax system!
























Our impact, their words
They use Restomax every day. Here's what they think.
"Une solution moderne et facile d’utilisation, une équipe sympa qui s’adapte, qui écoute, qui est là quand on a besoin d’elle."

Geoffroy Timmermans
"Pour nous, c’est la solution la plus efficace au niveau de la gestion de la caisse. Avec book, on gère toutes nos réservations en digital. Avec les intégrations diverses, on a une vue globale sur notre business et notre chiffre d’affaire. 100% satisfaite."

Isabelle Indekeu
"C’est un très bon système de caisse : rapide, intuitif et très riche en fonctionnalités."

François Demoulin
"Une solution moderne et facile d’utilisation, une équipe sympa qui s’adapte, qui écoute, qui est là quand on a besoin d’elle."

Geoffroy Timmermans
"Pour nous, c’est la solution la plus efficace au niveau de la gestion de la caisse. Avec book, on gère toutes nos réservations en digital. Avec les intégrations diverses, on a une vue globale sur notre business et notre chiffre d’affaire. 100% satisfaite."

Isabelle Indekeu
"C’est un très bon système de caisse : rapide, intuitif et très riche en fonctionnalités."

François Demoulin
Our impact, their words
They use Restomax every day. Here's what they think.
"Een moderne en gebruiksvriendelijke oplossing, met een vriendelijk team dat zich aanpast, luistert en er is wanneer je hen nodig hebt."

Geoffroy Timmermans
"Voor ons is dit de meest efficiënte oplossing voor kassabeheer. Met Book beheren we al onze reserveringen digitaal. Dankzij de verschillende integraties hebben we een volledig overzicht van onze zaak en onze omzet. 100% tevreden."

Isabelle Indekeu
"Het is een heel goed kassasysteem: snel, intuïtief en boordevol functies."

François Demoulin
"Een moderne en gebruiksvriendelijke oplossing, met een vriendelijk team dat zich aanpast, luistert en er is wanneer je hen nodig hebt."

Geoffroy Timmermans
"Voor ons is dit de meest efficiënte oplossing voor kassabeheer. Met Book beheren we al onze reserveringen digitaal. Dankzij de verschillende integraties hebben we een volledig overzicht van onze zaak en onze omzet. 100% tevreden."

Isabelle Indekeu
"Het is een heel goed kassasysteem: snel, intuïtief en boordevol functies."

François Demoulin
Our impact, their words
They use Restomax every day. Here's what they think.
"A modern and easy-to-use solution, with a friendly team that adapts, listens, and is there when you need them."

Geoffroy Timmermans
"For us, it’s the most efficient solution for managing the cash register. With Book, we manage all our bookings digitally. Thanks to the various integrations, we have a full overview of our business and revenue. 100% satisfied."

Isabelle Indekeu
"It’s a very good POS system: fast, intuitive, and full of features."

François Demoulin
"A modern and easy-to-use solution, with a friendly team that adapts, listens, and is there when you need them."

Geoffroy Timmermans
"For us, it’s the most efficient solution for managing the cash register. With Book, we manage all our bookings digitally. Thanks to the various integrations, we have a full overview of our business and revenue. 100% satisfied."

Isabelle Indekeu
"It’s a very good POS system: fast, intuitive, and full of features."

François Demoulin

A demo, some advice or a quote? Right this way!
The first step towards smoother, faster, and more profitable management of your establishment is just a click away. Why wait?
A demo, some advice or a quote? Right this way!
The first step towards smoother, faster, and more profitable management of your establishment is just a click away. Why wait?
Would you like more information, a demo or a quote?
Merci! Bedankt! Thank you!
Our team will contact you back as soon as possible.
In the meantime we invite you to visit our website.