Web backoffice Your central management tool
Statistics, pricing management, real-time tracking — everything is centralised in your web back office.





































Boost your efficiency from everywhere
Discover the features of the Restomax back office, designed to simplify the management of your establishment.
Rapports & statistiques
- Chiffres d'affaire par mode de consommation (sur place/a emporter,...)
- Prix de vente moyen
- Rapport Z
- Statistiques par familles, TVA, employés,...
- + de 50 rapports disponibles
Comptes clients
Identifiez les habitudes de vos clients et fidélisez-les
- Création et modification
- Fidélité en points / voucher ou via un de nos partenaires
- Historique des achats, consommation des vouchers & fidélité
- Facturation automatique
Configuration de votre écosystème
- Création, édition des matrices de ventes
- Configuration des slots horaires Click&Collect
- Gestion des images, logos, fonds d'écrans
- Gestion des images, logos, fonds d'écrans
- Paramétrage des caisses, bornes de commande, Click&Collect
- Gestion des droits utilisateurs
Gestion multi-sites
Enseignes multiples, chaines ou franchises, pas de souci ! On gère et vous aussi !
- Gérez les offres et menus de vos points de ventes
- Partage de données clients entre établissements
- Supervisez et analyser l'ensemble de vos restos
- Consolidez vos rapports
Gestion des articles & propositions
Augmentez votre ticket moyen et évitez les oublis
- Création et modification
- Historique & cat&gories
- Import de photos
- Ingrédients, allergènes, filtres
- Création, édition des listes de prix
Rapports & statistiques
- Chiffres d'affaire par mode de consommation (sur place/a emporter,...)
- Prix de vente moyen
- Rapport Z
- Statistiques par familles, TVA, employés,...
- + de 50 rapports disponibles
Comptes clients
Identifiez les habitudes de vos clients et fidélisez-les
- Création et modification
- Fidélité en points / voucher ou via un de nos partenaires
- Historique des achats, consommation des vouchers & fidélité
- Facturation automatique
Configuration de votre écosystème
- Création, édition des matrices de ventes
- Configuration des slots horaires Click&Collect
- Gestion des images, logos, fonds d'écrans
- Gestion des images, logos, fonds d'écrans
- Paramétrage des caisses, bornes de commande, Click&Collect
- Gestion des droits utilisateurs
Gestion multi-sites
Enseignes multiples, chaines ou franchises, pas de souci ! On gère et vous aussi !
- Gérez les offres et menus de vos points de ventes
- Partage de données clients entre établissements
- Supervisez et analyser l'ensemble de vos restos
- Consolidez vos rapports
Gestion des articles & propositions
Augmentez votre ticket moyen et évitez les oublis
- Création et modification
- Historique & cat&gories
- Import de photos
- Ingrédients, allergènes, filtres
- Création, édition des listes de prix
Rapporten & statistieken
- Omzet per consumptiemodus (ter plaatse / take-away,...)
- Gemiddelde verkoopprijs
- Z-rapport
- Statistieken per familie, btw, medewerkers,...
- Meer dan 50 rapporten beschikbaar
Klantaccounts
Leer het koopgedrag van je klanten kennen en versterk hun loyaliteit
- Aanmaken en bewerken
- Loyaliteit via punten / vouchers of via een van onze partners
- Aankoopgeschiedenis, verbruik van vouchers & loyaliteit
- Automatische facturatie
Configuratie van je ecosysteem
- Aanmaken en bewerken van verkoopmatrices
- Instellen van Click&Collect tijdslots
- Beheer van afbeeldingen, logo’s, achtergronden
- Instellen van kassa’s, bestelzuilen, Click&Collect
- Beheer van gebruikersrechten
Multi-site beheer
Meerdere zaken, ketens of franchises? Geen probleem! Wij regelen het – en jij ook!
- Beheer de aanbiedingen en menu’s van al je verkooppunten
- Klanteninformatie delen tussen vestigingen
- Supervisie en analyse van al je restaurants
- Gerapporteerde data centraliseren
Artikelbeheer & aanbevelingen
Verhoog je gemiddelde ticket en vermijd vergetelheden
- Aanmaken en bewerken
- Historiek & categorieën
- Afbeeldingen importeren
- Ingrediënten, allergenen, filters
- Aanmaken en bewerken van prijslijsten
Rapporten & statistieken
- Omzet per consumptiemodus (ter plaatse / take-away,...)
- Gemiddelde verkoopprijs
- Z-rapport
- Statistieken per familie, btw, medewerkers,...
- Meer dan 50 rapporten beschikbaar
Klantaccounts
Leer het koopgedrag van je klanten kennen en versterk hun loyaliteit
- Aanmaken en bewerken
- Loyaliteit via punten / vouchers of via een van onze partners
- Aankoopgeschiedenis, verbruik van vouchers & loyaliteit
- Automatische facturatie
Configuratie van je ecosysteem
- Aanmaken en bewerken van verkoopmatrices
- Instellen van Click&Collect tijdslots
- Beheer van afbeeldingen, logo’s, achtergronden
- Instellen van kassa’s, bestelzuilen, Click&Collect
- Beheer van gebruikersrechten
Multi-site beheer
Meerdere zaken, ketens of franchises? Geen probleem! Wij regelen het – en jij ook!
- Beheer de aanbiedingen en menu’s van al je verkooppunten
- Klanteninformatie delen tussen vestigingen
- Supervisie en analyse van al je restaurants
- Gerapporteerde data centraliseren
Artikelbeheer & aanbevelingen
Verhoog je gemiddelde ticket en vermijd vergetelheden
- Aanmaken en bewerken
- Historiek & categorieën
- Afbeeldingen importeren
- Ingrediënten, allergenen, filters
- Aanmaken en bewerken van prijslijsten
Reports & statistics
- Revenue by consumption mode (dine-in / take-away, etc.)
- Average selling price
- Z report
- Stats by category, VAT, employees, etc.
- 50+ reports available
Customer accounts
Understand your customers' habits and build loyalty
- Create and edit accounts
- Point-based loyalty / vouchers or via one of our partners
- Purchase history, voucher usage & loyalty tracking
- Automatic invoicing
Set up your ecosystem
- Create and edit sales matrices
- Set up Click&Collect time slots
- Manage images, logos, background visuals
- Configure POS systems, kiosks, Click&Collect
- Manage user permissions
Multi-site management
Multiple locations, chains, or franchises? No problem — we’ve got you covered!
- Manage offers and menus across locations
- Share customer data between venues
- Oversee and analyze all your restaurants
- Consolidate your reports
Product management & suggestions
Increase average ticket size and avoid oversights
- Create and edit items
- History & categories
- Photo import
- Ingredients, allergens, filters
- Create and edit price lists
Reports & statistics
- Revenue by consumption mode (dine-in / take-away, etc.)
- Average selling price
- Z report
- Stats by category, VAT, employees, etc.
- 50+ reports available
Customer accounts
Understand your customers' habits and build loyalty
- Create and edit accounts
- Point-based loyalty / vouchers or via one of our partners
- Purchase history, voucher usage & loyalty tracking
- Automatic invoicing
Set up your ecosystem
- Create and edit sales matrices
- Set up Click&Collect time slots
- Manage images, logos, background visuals
- Configure POS systems, kiosks, Click&Collect
- Manage user permissions
Multi-site management
Multiple locations, chains, or franchises? No problem — we’ve got you covered!
- Manage offers and menus across locations
- Share customer data between venues
- Oversee and analyze all your restaurants
- Consolidate your reports
Product management & suggestions
Increase average ticket size and avoid oversights
- Create and edit items
- History & categories
- Photo import
- Ingredients, allergens, filters
- Create and edit price lists

We make your life easier, from installation to payment.
A 100% Belgian solution, designed for the whole hospitality industry

RESTOMAX solves all your problems
To speed up installations, reduce costs and simplify the management of your establishments, we are the single point of contact that can meet ALL your needs.
Integrations - connect with the tools you already use
Quand tout communique, c'est simple, c'est efficace. Ca tourne. C'est No Boring.























Our impact, their words
They use Restomax every day. Here's what they think.
"Un déploiement au top sur toutes nos friteries, une adaptation à chacune des configurations de nos lieux. Un gestion centralisée qui nous donne une belle vue sur notre business. Nos équipes heureuses et plus efficaces."

Julien Abras
"Chez Restomax, ils sont vraiment experts et aussi très réactifs. On a une réponse dans la journée dès qu’on les contacte."

Eileen Cols
"L’installation s’est bien déroulée dans les temps avec une formation de la caisse. Le fait de faire appel à une entreprise locale était important dans mon choix, j’ai particulièrement apprécié le suivi."
Marie Mayné
"Un déploiement au top sur toutes nos friteries, une adaptation à chacune des configurations de nos lieux. Un gestion centralisée qui nous donne une belle vue sur notre business. Nos équipes heureuses et plus efficaces."

Julien Abras
"Chez Restomax, ils sont vraiment experts et aussi très réactifs. On a une réponse dans la journée dès qu’on les contacte."

Eileen Cols
"L’installation s’est bien déroulée dans les temps avec une formation de la caisse. Le fait de faire appel à une entreprise locale était important dans mon choix, j’ai particulièrement apprécié le suivi."
Marie Mayné
Our impact, their words
They use Restomax every day. Here's what they think.
"Een vlotte uitrol in al onze frituren, met aanpassing aan de specifieke configuratie van elke locatie. Gecentraliseerd beheer geeft ons een duidelijk overzicht van onze business. Onze teams zijn blijer én efficiënter."

Julien Abras
"Bij Restomax zijn ze echte experts én superreactief. We krijgen altijd binnen de dag een antwoord wanneer we contact opnemen."

Eileen Cols
"De installatie verliep vlot en binnen de afgesproken tijd, met een goede opleiding van het kassasysteem. Het feit dat het om een lokale onderneming gaat, was voor mij doorslaggevend. Ik heb de opvolging enorm gewaardeerd."
Marie Mayné
"Een vlotte uitrol in al onze frituren, met aanpassing aan de specifieke configuratie van elke locatie. Gecentraliseerd beheer geeft ons een duidelijk overzicht van onze business. Onze teams zijn blijer én efficiënter."

Julien Abras
"Bij Restomax zijn ze echte experts én superreactief. We krijgen altijd binnen de dag een antwoord wanneer we contact opnemen."

Eileen Cols
"De installatie verliep vlot en binnen de afgesproken tijd, met een goede opleiding van het kassasysteem. Het feit dat het om een lokale onderneming gaat, was voor mij doorslaggevend. Ik heb de opvolging enorm gewaardeerd."
Marie Mayné
Our impact, their words
They use Restomax every day. Here's what they think.
"A flawless rollout across all our chip shops, with tailored adaptation to each location’s setup. Centralized management gives us a great overview of the business. Our teams are happier and more efficient."

Julien Abras
"At Restomax, they’re true experts and super responsive. We always get a reply the same day when we reach out."

Eileen Cols
"The installation went smoothly and on time, with proper training on the POS system. Choosing a local company was important to me, and I especially appreciated the follow-up."
Marie Mayné
"A flawless rollout across all our chip shops, with tailored adaptation to each location’s setup. Centralized management gives us a great overview of the business. Our teams are happier and more efficient."

Julien Abras
"At Restomax, they’re true experts and super responsive. We always get a reply the same day when we reach out."

Eileen Cols
"The installation went smoothly and on time, with proper training on the POS system. Choosing a local company was important to me, and I especially appreciated the follow-up."
Marie Mayné

A demo, advice or a quote? Right this way!
The first step towards smoother, faster, and more profitable management of your establishment is just a click away. Why wait?
A demo, advice or a quote? Right this way!
The first step towards smoother, faster, and more profitable management of your establishment is just a click away. Why wait?
Would you like more information, a demo or a quote?
Merci! Bedankt! Thank you!
Our team will contact you back as soon as possible.
In the meantime we invite you to visit our website.