Skip to Content
Quick Restoration Solution

Web backoffice Your central management tool

Statistics, pricing management, real-time tracking — everything is centralised in your web back office.

Request a demo


Gestion simplifiée, partout, tout le temps
Accédez à vos ventes et à votre trésorerie à distance, quand vous voulez. Modifiez vos produits et prix en quelques clics
Boostez vos équipes
Vue en temps réel pour guider vos équipes dans les moments de rush. Suivez leur ventes pour les féliciter ou détecter des points d'amélioration.
Optimiser, décider, prosperer
Un panel de données et d'outils pour guider vos décisions vers plus de performance et de revenus.
Le client au centre
Tout pour créer une expérience client au top et gérer leurs comptes, tout simplement.


Eenvoudig beheer, overal en altijd
Toegang tot je verkoop en kaspositie op afstand, wanneer je maar wilt. Pas je producten en prijzen aan in een paar klikken.
Geef je team een boost
Realtime overzicht om je team te begeleiden tijdens drukke momenten. Volg hun verkoop om hen te feliciteren of verbeterpunten te spotten.
Optimaliseren, beslissen, groeien
Een dashboard vol data en tools om je beslissingen te sturen richting betere prestaties en meer inkomsten.
De klant centraal
Alles wat je nodig hebt om een topklantervaring te bieden en hun accounts eenvoudig te beheren.


Simplified management, anytime, anywhere
Access your sales and cash flow remotely, whenever you want. Update your products and prices in just a few clicks.
Empower your team
Real-time view to guide your staff during busy periods. Track their sales to celebrate successes or identify areas for improvement.
Optimize, decide, thrive
A range of data and tools to guide your decisions towards greater performance and increased revenue.
Customer at the center
Everything you need to create a top-notch customer experience and manage their accounts with ease.
Badge spaghetti
Features

Boost your efficiency from everywhere 

Discover the features of the Restomax back office, designed to simplify the management of your establishment.

Plan de salle

Rapports & statistiques

  • Chiffres d'affaire par mode de consommation (sur place/a emporter,...)
  • Prix de vente moyen
  • Rapport Z
  • Statistiques par familles, TVA, employés,...
  • + de 50 rapports disponibles
Comptes clients

Comptes clients

Identifiez les habitudes de vos clients et fidélisez-les

  • Création et modification
  • Fidélité en points / voucher ou via un de nos partenaires
  • Historique des achats, consommation des vouchers & fidélité
  • Facturation automatique
Comptes clients

Configuration de votre écosystème

  • Création, édition des matrices de ventes
  • Configuration des slots horaires Click&Collect
  • Gestion des images, logos, fonds d'écrans
  • Gestion des images, logos, fonds d'écrans
  • Paramétrage des caisses, bornes de commande, Click&Collect
  • Gestion des droits utilisateurs
Comptes clients

Gestion multi-sites

Enseignes multiples, chaines ou franchises, pas de souci ! On gère et vous aussi !

  • Gérez les offres et menus de vos points de ventes
  • Partage de données clients entre établissements
  • Supervisez et analyser l'ensemble de vos restos
  • Consolidez vos rapports
Propositions - Upselling

Gestion des articles & propositions

Augmentez votre ticket moyen et évitez les oublis

  • Création et modification
  • Historique & cat&gories
  • Import de photos
  • Ingrédients, allergènes, filtres
  • Création, édition des listes de prix
Zaalplan

Rapporten & statistieken

  • Omzet per consumptiemodus (ter plaatse / take-away,...)
  • Gemiddelde verkoopprijs
  • Z-rapport
  • Statistieken per familie, btw, medewerkers,...
  • Meer dan 50 rapporten beschikbaar
Klantaccounts

Klantaccounts

Leer het koopgedrag van je klanten kennen en versterk hun loyaliteit

  • Aanmaken en bewerken
  • Loyaliteit via punten / vouchers of via een van onze partners
  • Aankoopgeschiedenis, verbruik van vouchers & loyaliteit
  • Automatische facturatie
Configuratie

Configuratie van je ecosysteem

  • Aanmaken en bewerken van verkoopmatrices
  • Instellen van Click&Collect tijdslots
  • Beheer van afbeeldingen, logo’s, achtergronden
  • Instellen van kassa’s, bestelzuilen, Click&Collect
  • Beheer van gebruikersrechten
Multi-site beheer

Multi-site beheer

Meerdere zaken, ketens of franchises? Geen probleem! Wij regelen het – en jij ook!

  • Beheer de aanbiedingen en menu’s van al je verkooppunten
  • Klanteninformatie delen tussen vestigingen
  • Supervisie en analyse van al je restaurants
  • Gerapporteerde data centraliseren
Aanbevelingen - Upselling

Artikelbeheer & aanbevelingen

Verhoog je gemiddelde ticket en vermijd vergetelheden

  • Aanmaken en bewerken
  • Historiek & categorieën
  • Afbeeldingen importeren
  • Ingrediënten, allergenen, filters
  • Aanmaken en bewerken van prijslijsten
Floor plan

Reports & statistics

  • Revenue by consumption mode (dine-in / take-away, etc.)
  • Average selling price
  • Z report
  • Stats by category, VAT, employees, etc.
  • 50+ reports available
Customer accounts

Customer accounts

Understand your customers' habits and build loyalty

  • Create and edit accounts
  • Point-based loyalty / vouchers or via one of our partners
  • Purchase history, voucher usage & loyalty tracking
  • Automatic invoicing
System configuration

Set up your ecosystem

  • Create and edit sales matrices
  • Set up Click&Collect time slots
  • Manage images, logos, background visuals
  • Configure POS systems, kiosks, Click&Collect
  • Manage user permissions
Multi-site management

Multi-site management

Multiple locations, chains, or franchises? No problem — we’ve got you covered!

  • Manage offers and menus across locations
  • Share customer data between venues
  • Oversee and analyze all your restaurants
  • Consolidate your reports
Upselling suggestions

Product management & suggestions

Increase average ticket size and avoid oversights

  • Create and edit items
  • History & categories
  • Photo import
  • Ingredients, allergens, filters
  • Create and edit price lists
Badge spaghetti
How does it work?

We make your life easier, from installation to payment.

A 100% Belgian solution, designed for the whole hospitality industry

RESTOMAX solves all your problems

To speed up installations, reduce costs and simplify the management of your establishments, we are the single point of contact  that can meet ALL your needs.


Discover all our solutions

Integrations - connect with the tools you already use

Quand tout communique, c'est simple, c'est efficace. Ca tourne. C'est No Boring.


Find out more   


Glory Como Deliveroo Glory
AAPI Shyfter Deliverect AAPI
Appetito Grainz Worldline Appetito
Testimonials

Our impact, their words

They use Restomax every day. Here's what they think.

"Un déploiement au top sur toutes nos friteries, une adaptation à chacune des configurations de nos lieux. Un gestion centralisée qui nous donne une belle vue sur notre business. Nos équipes heureuses et plus efficaces."

"Chez Restomax, ils sont vraiment experts et aussi très réactifs. On a une réponse dans la journée dès qu’on les contacte."

"L’installation s’est bien déroulée dans les temps avec une formation de la caisse. Le fait de faire appel à une entreprise locale était important dans mon choix, j’ai particulièrement apprécié le suivi."

Testimonials

Our impact, their words

They use Restomax every day. Here's what they think.

"Een vlotte uitrol in al onze frituren, met aanpassing aan de specifieke configuratie van elke locatie. Gecentraliseerd beheer geeft ons een duidelijk overzicht van onze business. Onze teams zijn blijer én efficiënter."

"Bij Restomax zijn ze echte experts én superreactief. We krijgen altijd binnen de dag een antwoord wanneer we contact opnemen."

"De installatie verliep vlot en binnen de afgesproken tijd, met een goede opleiding van het kassasysteem. Het feit dat het om een lokale onderneming gaat, was voor mij doorslaggevend. Ik heb de opvolging enorm gewaardeerd."

Testimonials

Our impact, their words

They use Restomax every day. Here's what they think.

"A flawless rollout across all our chip shops, with tailored adaptation to each location’s setup. Centralized management gives us a great overview of the business. Our teams are happier and more efficient."

"At Restomax, they’re true experts and super responsive. We always get a reply the same day when we reach out."

"The installation went smoothly and on time, with proper training on the POS system. Choosing a local company was important to me, and I especially appreciated the follow-up."

A demo, advice or a quote? Right this way! 


The first step towards smoother, faster, and more profitable management of your establishment is just a click away. Why wait?


Let's go !   

A demo, advice or a quote? Right this way! 


The first step towards smoother, faster, and more profitable management of your establishment is just a click away. Why wait?


Let's go !