Overslaan naar inhoud

Er verschijnt niets op het klantenscherm: wat moet ik doen?

Probleem:

Het klantenscherm staat aan, maar er wordt geen informatie meer weergegeven.


Stappen om te controleren:


1. Controleer de Wi-Fi-verbinding

  • Zorg ervoor dat het clientdisplay is verbonden met het juiste Wi-Fi-netwerk. 
    → Aanbevolen netwerk: RMAX+clientnummer (bijvoorbeeld RMAX123456)
  • Controleer ook of de tablet of het apparaat dat de gegevens verstuurt op hetzelfde netwerk is aangesloten.


2. Andere symptomen om op te letten

Als de :

  • Brandt niet meer
  • Reageert niet meer op aanraking
  • Blijft bevroren of zwart, zelfs na opnieuw opstarten

Het is waarschijnlijk een hardwareprobleem.


Heb je hulp nodig?

Als het probleem zich ondanks deze controles blijft voordoen, neem dan contact op met ons technische ondersteuningsteam op +32 2 333 75 33 voor verdere assistentie.

SUBCATEGORIEËN
Archief
Waarom verschijnen mijn bestellingen niet in het keukenscherm?