Heb je een probleem met de applicatie (shift start niet, verkoop niet mogelijk, foutmeldingen, etc.)?
Kijk eerst naar de kleur van het indicatielampje aan de voorkant van de zwarte doos.
Dit zal je vertellen waar het probleem ligt.
Als de LED uit is
Dit betekent dat de zwarte doos helemaal geen stroom krijgt.
Wat te doen:
- Controleer of de voedingskabel goed is aangesloten op de achterkant van de zwarte doos.
- Controleer of de stekker werkt
- Als alles correct is aangesloten maar de LED nog steeds uit is, bel dan onze technische ondersteuning. +32 2 333 75 33
Als het lampje ROOD is
Het rode lampje geeft een black box veiligheidsvergrendeling aan.
Ontgrendelingsprocedure :
- Koppel de kleine voedingskabel aan de achterkant van de zwarte doos los
- Wacht 18 seconden en maak dan opnieuw verbinding
- Als het lampje nog steeds rood is, herhaal dan dezelfde handeling, maar wacht deze keer 18 minuten.
- Als het lampje hierna rood blijft → Neem contact op met onze technische ondersteuning op +32 2 333 75 33
Als het lampje GROEN is
Het groene lampje betekent dat de black box van stroom wordt voorzien.
Maar als je nog steeds een probleem hebt, kan het een probleem met de netwerkverbinding zijn.
Netwerkcontroles :
- Zorg ervoor dat de tablet is verbonden met het juiste Wi-Fi-netwerk:→ RMAX + 6 cijfers of PLUGANDPOS + 4 tot 6 cijfers
- Als RMAX Wi-Fi niet verschijnt of internettoegang niet werkt, raadpleeg dan het gedeelte Router van de FAQ.
Heb je hulp nodig?
Als geen van deze oplossingen je probleem oplost, bel dan onze technische ondersteuning op +32 2 333 75 33 voor snelle hulp.