Prints uw printer tijdens uw dienst geen bonnen meer?
Wat moet u in zo'n geval doen? Lees ons artikel: Fouten bij het afdrukken oplossen
Hier leggen we uit hoe u tickets met een afdrukfout kunt bekijken:
Standaard probeert de kassa eerst vijf keer automatisch af te drukken.
Om dit probleem te identificeren, ziet u bovenaan uw kassascherm of bestelscherm een pictogram ‘Niet afgedrukt’ verschijnen met het aantal afdrukken (blauw omkaderd op de onderstaande schermen).
De lijst bevat alle niet-afgedrukte bonnen, bereidingen in de keuken of extra's.
Tabletscherm: 
Weergave op smartphone:
Bekijk de details
klik op het pictogram ‘Niet afgedrukt’
Het geeft u dan een lijst van alle niet-afgedrukte bonnen, hun nummers en de eerste regels van de artikelen.
Verschillende opties
- Alle opdrachten afdrukken of annuleren
- Een of meerdere tickets afdrukken of annuleren in geval van een fout.
Tabletscherm:
Weergave op smartphone: