Overslaan naar inhoud

Niet-afgedrukte tickets bekijken

Prints uw printer tijdens uw dienst geen bonnen meer?

Wat moet u in zo'n geval doen? Lees ons artikel: Fouten bij het afdrukken oplossen

 

Hier leggen we uit hoe u tickets met een afdrukfout kunt bekijken:

Standaard probeert de kassa eerst vijf keer automatisch af te drukken.

Om dit probleem te identificeren, ziet u bovenaan uw kassascherm of bestelscherm een pictogram ‘Niet afgedrukt’ verschijnen met het aantal afdrukken (blauw omkaderd op de onderstaande schermen).

De lijst bevat alle niet-afgedrukte bonnen, bereidingen in de keuken of extra's.


Tabletscherm: 
Weergave op smartphone:


Bekijk de details

klik op het pictogram ‘Niet afgedrukt’

Het geeft u dan een lijst van alle niet-afgedrukte bonnen, hun nummers en de eerste regels van de artikelen.


Verschillende opties

  • Alle opdrachten afdrukken of annuleren
  • Een of meerdere tickets afdrukken of annuleren in geval van een fout.


Tabletscherm:

Weergave op smartphone:

 

SUBCATEGORIEËN
Archief
Kassabonnen bekijken