Overslaan naar inhoud

Scanner werkt niet

Probleem

U hebt een probleem met uw scanner: hij gaat niet aan, scant niet of wordt niet meer herkend door de tablet.


Verificatiestappen


1. Koppel de scanner los en sluit hem opnieuw aan

  • De scanner wordt meestal gevoed via een USB-aansluiting.
  • Haal de stekker uit het stopcontact en steek deze er weer in om een herstart te forceren.
  • Wacht een paar seconden en probeer dan opnieuw een streepjescode te lezen.


2. Controleer Bluetooth op de tablet

  • Open de tabletinstellingen
  • Controleer of Bluetooth is geactiveerd
  • Zo niet, activeer het dan
  • Probeer vervolgens de scanner opnieuw aan te sluiten

Als de scanner nog steeds niet wordt gedetecteerd, moet deze mogelijk opnieuw worden geconfigureerd.


3. De scanner opnieuw configureren

  • Zorg ervoor dat u het installatieblad bij de scanner hebt.
  • Dit vel bevat 3 barcodes die in een precieze volgorde moeten worden gescand
  • Scan deze codes in de aangegeven volgorde om de scannerconfiguratie te resetten


Technische ondersteuning

Als het probleem zich ondanks deze stappen blijft voordoen :

Neem contact op met ons technisch ondersteuningsteam op +32 2 333 75 33

Een technicus kan je door het proces loodsen of je indien nodig een vervanger bezorgen.

SUBCATEGORIEËN
Archief
Kioskbestellingen worden niet in de keuken ontvangen