Probleem
U hebt een probleem met uw scanner: hij gaat niet aan, scant niet of wordt niet meer herkend door de tablet.
Verificatiestappen
1. Koppel de scanner los en sluit hem opnieuw aan
- De scanner wordt meestal gevoed via een USB-aansluiting.
- Haal de stekker uit het stopcontact en steek deze er weer in om een herstart te forceren.
- Wacht een paar seconden en probeer dan opnieuw een streepjescode te lezen.
2. Controleer Bluetooth op de tablet
- Open de tabletinstellingen
- Controleer of Bluetooth is geactiveerd
- Zo niet, activeer het dan
- Probeer vervolgens de scanner opnieuw aan te sluiten
Als de scanner nog steeds niet wordt gedetecteerd, moet deze mogelijk opnieuw worden geconfigureerd.
3. De scanner opnieuw configureren
- Zorg ervoor dat u het installatieblad bij de scanner hebt.
- Dit vel bevat 3 barcodes die in een precieze volgorde moeten worden gescand
- Scan deze codes in de aangegeven volgorde om de scannerconfiguratie te resetten
Technische ondersteuning
Als het probleem zich ondanks deze stappen blijft voordoen :
Neem contact op met ons technisch ondersteuningsteam op +32 2 333 75 33
Een technicus kan je door het proces loodsen of je indien nodig een vervanger bezorgen.