Overslaan naar inhoud

Kioskbestellingen worden niet in de keuken ontvangen

Probleem : 

Bestellingen via de kiosk worden niet weergegeven in de keuken of op het scherm in de keuken.


Verificatiestappen


1. Is de kiosk verbonden met het juiste Wi-Fi-netwerk (Restomax)?

Het apparaat moet verbonden zijn met het interne netwerk om opdrachten correct te kunnen verzenden.

  • Open Instellingen → Wi-Fi
  • Zorg ervoor dat de kiosk verbonden is met een netwerk van het volgende type: 
    RMAX + 6-cijferig klantnummer 
    (voorbeeld: RMAX123456).


2. Is the Restomax application up to date?

Een verouderde versie kan verhinderen dat commando's worden verzonden.

  • Open de updatebeheerder van het apparaat (Play Store → Updates)
  • Controleer of er een update van de Restomax-toepassing beschikbaar is
  • Zo ja, werk het dan onmiddellijk bij op alle betrokken kiosken.


Technische ondersteuning

Als het probleem aanhoudt ondanks deze controles:

Bel onze technische ondersteuning op +32 2 333 75 33

We helpen je om je kiosk weer aan de praat te krijgen.

in FAQ
SUBCATEGORIEËN
Archief
Mijn RMAX Wi-Fi werkt niet