Probleem :
Bestellingen via de kiosk worden niet weergegeven in de keuken of op het scherm in de keuken.
Verificatiestappen
1. Is de kiosk verbonden met het juiste Wi-Fi-netwerk (Restomax)?
Het apparaat moet verbonden zijn met het interne netwerk om opdrachten correct te kunnen verzenden.
- Open Instellingen → Wi-Fi
- Zorg ervoor dat de kiosk verbonden is met een netwerk van het volgende type:
RMAX + 6-cijferig klantnummer
(voorbeeld: RMAX123456).
2. Is the Restomax application up to date?
Een verouderde versie kan verhinderen dat commando's worden verzonden.
- Open de updatebeheerder van het apparaat (Play Store → Updates)
- Controleer of er een update van de Restomax-toepassing beschikbaar is
- Zo ja, werk het dan onmiddellijk bij op alle betrokken kiosken.
Technische ondersteuning
Als het probleem aanhoudt ondanks deze controles:
Bel onze technische ondersteuning op +32 2 333 75 33
We helpen je om je kiosk weer aan de praat te krijgen.