Probleem: De printer print niet
Volg deze stappen om het probleem te diagnosticeren:
1. Is de printer ingeschakeld?
- Er moet een blauw lampje branden aan de voorkant van de printer.
2. De printer gaat niet aan?
- Controleer de voedingskabel:
- Goed aangesloten op de printer
- Goed aangesloten op de transformator
3. De printer staat aan, maar print nog steeds niet?
- Controleer de netwerkkabel:
- Is hij goed aangesloten?
- Is de kabel niet beschadigd op de plaats waar hij is aangesloten?
4. Controleer de netwerktoegang
- Zorg ervoor dat de printer is aangesloten op het netwerk RMAX + 6 cijfers
- Voer een internettest uit vanaf een ander apparaat op hetzelfde netwerk (bijvoorbeeld een Google-zoekopdracht) om te zien of het probleem niet te maken heeft met een algemene internetverbinding.
5. Alles lijkt in orde, maar de printer werkt nog steeds niet?
- Dit is mogelijk een probleem met de router of de internetmodem.
- Raadpleeg het gedeelte Router van de FAQ voor meer informatie.
6. Nog steeds een storing?
Bel de technische ondersteuning op +32 2 333 75 33