Overslaan naar inhoud

De printer print niet

Probleem: De printer print niet

Volg deze stappen om het probleem te diagnosticeren:


1. Is de printer ingeschakeld?

  • Er moet een blauw lampje branden aan de voorkant van de printer.


2. De printer gaat niet aan?

  • Controleer de voedingskabel:
    • Goed aangesloten op de printer
    • Goed aangesloten op de transformator


3. De printer staat aan, maar print nog steeds niet?

  • Controleer de netwerkkabel:
    • Is hij goed aangesloten?
    • Is de kabel niet beschadigd op de plaats waar hij is aangesloten?


4. Controleer de netwerktoegang

  • Zorg ervoor dat de printer is aangesloten op het netwerk RMAX + 6 cijfers
    • Voer een internettest uit vanaf een ander apparaat op hetzelfde netwerk (bijvoorbeeld een Google-zoekopdracht) om te zien of het probleem niet te maken heeft met een algemene internetverbinding.


5. Alles lijkt in orde, maar de printer werkt nog steeds niet?

  • Dit is mogelijk een probleem met de router of de internetmodem.
  • Raadpleeg het gedeelte Router van de FAQ voor meer informatie.


6. Nog steeds een storing?

Bel de technische ondersteuning op +32 2 333 75 33

SUBCATEGORIEËN
Archief
Controleer kabels“ of ”Opnieuw proberen" bericht bij het afrekenen