Als RESTOMAX partner heeft u via uw backoffice toegang tot een pagina voor het beheer van uw klanten.
Hiermee kunt u uw klantlicenties implementeren, factureringsgegevens invoeren en live gaan!
Hier is een stap-voor-stap handleiding:
- Ga naar uw portaal
- Kies de licentie om te factureren
- Factureringsgegevens voor uw klant invoeren
- Productie starten
Ga naar uw partnerportaal
Log in op je Super-Organisatie in de webbackoffice
Ga naar de Demo-sectie om de lijst met licenties in demomodus te bekijken
Voor elke activering moet je 3 stappen volgen met de rode stippen links van de lijn om de demo te ontgrendelen, de licentie te activeren en naar productie te gaan.
Kies de licentie om te factureren
Selecteer de juiste licentie uit de lijst:
Factureringsgegevens voor uw klant invoeren
Aarzel niet om de btw-verificatietool te gebruiken om automatisch het factuuradres in te vullen 😉
Productie starten
Deze actie zal ook het licentie facturatie contract activeren, dus controleer of de informatie die je invoert correct is voordat je deze stap valideert!