Overslaan naar inhoud

Update van 2.0.0 naar 2.0.32

Overzicht van de belangrijkste nieuwigheden in versie 2.0.25 van de kitchen display en de RESTOMAX-kassa:

  • KITCHENMAX EVOLUTION: Nieuw uiterlijk, nieuw ontwerp, nieuwe functies!
  • Nieuwe ecosysteemfunctie: toevoeging van productie-eenheden in de kassa, kiosk, click&collect en keukendisplay
  • Nieuwe lay-out van de matrices: optimalisatie van de knopgrootte
  • Aangepaste afdruklay-out: maak uw eigen lay-outs voor afdrukken van bereidingsbonnen en rekeningen.

 

  • Enkele extra functies:
    • Toevoeging van een geluidssignaal wanneer er artikelen aan het winkelmandje worden toegevoegd vanaf het moment dat de matrixen worden gescand.
    • Toevoegen van een getal op de knop die het aantal artikelen in het winkelmandje weergeeft tijdens het bewerken
    • Optie om de grootte van het matrixmenu te kiezen (klein, middelgroot, groot)
    • Gebruikersrechten toegevoegd voor het overzetten van tabellen en het splitsen van betalingen.

 

  • Verbeteringen in de release van versie 2.0.26:
    • Nieuwe instellingen toegevoegd in de POS met betrekking tot de weergave van tekst op matrixknoppen


KITCHENMAX EVOLUTION

Deze nieuwe versie van de Kitchen Display heeft een vernieuwd ontwerp met nieuwe functies.

Herontwerp van de KAN BAN-weergave: De achtergrond is gewijzigd, met een specifieke koptekstkleur voor elke status. De leesbaarheid van de uit te voeren taken is ook verbeterd.

Toevoeging van een nieuw scherm: Een nieuwe functie maakt het mogelijk om over te schakelen naar een scherm met een overzicht van de taken die per tijdslot moeten worden uitgevoerd. Aan de rechterkant van het scherm wordt een tijdlijn toegevoegd, waarmee u tussen de verschillende tijdslots van de dag kunt navigeren. Linksboven is een filter op status beschikbaar om alleen de taken van het huidige tijdslot weer te geven.

Opties ➔ Instellingen ➔ Keuken ➔ POS-configuratie 

Uitstaande taken markeren: Uitstaande taken worden bovenaan de lijst geplaatst en gemarkeerd met een lichtrode achtergrond.

Toevoeging van meldingen bij het wijzigen van een taak: u hoeft het scherm niet meer te verversen terwijl u taken volgt. Voortaan krijgt de gebruiker een melding te zien, zodat hij het scherm kan verversen wanneer hij dat wil.

Status wijzigen en een overzicht afdrukken: Om de status van een taak te wijzigen, gebruikt u de voortgangspijl rechtsboven elke taak. U kunt ook een status wijzigen of terugkeren naar een vorige status door lang op de taak te drukken. Er verschijnt een pop-up met alle beschikbare statussen. Bovendien kunt u een volledig overzicht afdrukken van de artikelen die verband houden met het ticket dat deze taak heeft gegenereerd.

Geavanceerde opties: Om toegang te krijgen tot de geavanceerde opties, drukt u op de knop ‘Opties’ rechtsboven in uw productiescherm.

U vindt er de volgende functies:

  • Filteren op verbruikswijze (Alles, Ter plaatse, Afhalen en Bezorgen)
  • Een knop ‘Zoeken’ om een taak terug te vinden door een QR-code te scannen of het ordernummer, tafelnummer of de naam van de klant in te voeren.
  • Een knop ‘Geschiedenis’ om afgesloten taken te bekijken
  • Een kalender om tussen voorbije en toekomstige dagen te navigeren
  • Een knop om het volledige productiescherm handmatig te verversen
  • Een knop ‘Instellingen’ om naar het configuratiescherm te gaan


Productie-eenheden (capaciteit)

Voorheen konden we slechts een maximum aantal bestellingen per tijdslot verwerken.

Om dit probleem op te lossen, werden productie-eenheden ingevoerd.

Zo had een bestelling van 99 pizza's hetzelfde gewicht als een bestelling van één pizza.

Voortaan wordt elke bestelling beheerd op basis van het aantal productie-eenheden. Deze eenheden kunnen rechtstreeks op elk artikel of globaal voor een productfamilie worden geconfigureerd.

Zo worden de productie-eenheden weergegeven op het kitchen display.

Om de productie-eenheden op uw kassa en/of kiosk te activeren, gaat u naar de instellingen en activeert u in POS ➔ Productietijden keuken gebruiken.

  • Voor de kassa verschijnt er bij het aanmaken van een bestelling een nieuw scherm waarin u een tijdslot kunt kiezen op basis van het verbruik. Vanuit de kassa is er geen blokkering ingesteld, zodat de gebruiker een bestelling kan aannemen in een vol tijdslot.

  • Voor de kiosk is er aan het begin van het bestelproces een bericht toegevoegd over de consumptiemogelijkheden en aan het einde van het bestelproces, op het betalingsscherm, een bericht met de geschatte wachttijd voordat de bestelling wordt afgehandeld.

       


Nieuwe lay-out van de matrices

Deze verbetering zorgt voor een betere ergonomie en leesbaarheid.

  • Herschikking van de knoppen in de matrix: De grootte van de knoppen wordt nu automatisch aangepast aan die van de matrix, wat zorgt voor een betere leesbaarheid.
  • Kleuren van de knoplijnen: De kleuren van de tekst worden automatisch aangepast aan de kleuren van de knopachtergrond (bijvoorbeeld: gele achtergrond = zwarte tekst) voor een beter contrast.
  • Pictogrammen op de knoppen: De pictogrammen zijn rechtstreeks in de achtergrondkleur geïntegreerd, waardoor de beschikbare ruimte op de knop optimaal wordt benut.

voor VS na (tabletmodus)

       

       

voor VS na (mobiele modus)

        

       


Aangepaste afdruklay-out

  • Er is een nieuw gedeelte toegevoegd aan de instellingen van uw RESTOMAX-app ➔ Afdruklay-out

  • Er is een nieuw gedeelte toegevoegd aan de instellingen van uw RESTOMAX-app ➔ Afdruklay-out

  • Er zijn nu twee afdrukmodi beschikbaar voor alle printers die zijn geïntegreerd in de restomax-app:
    • Tekstafdruk (standaardmodus voor alle printers, behalve STAR-printers): deze modus is sneller, maar biedt minder mogelijkheden voor aanpassing.
    • Grafisch afdrukken (standaard ingesteld voor STAR-printers): deze stand biedt uitgebreide aanpassingsmogelijkheden, maar is iets trager dan tekstueel afdrukken.

  • Export en import van de afdruklay-out zodat u het werk niet meerdere keren hoeft te doen in uw verschillende vestigingen.
  • Elke sectie en subsectie van de rekening en de berekeningsbon is geregistreerd. Voor elk daarvan is het mogelijk om:
    • Inschakelen of uitschakelen (met uitzondering van secties die als systeem worden beschouwd)
    • Stijl toevoegen (uitlijning, vet, cursief, onderstrepen, omgekeerde kleur, lettergrootte kiezen)



Enkele extra functies

  • Geluidssignaal wanneer er artikelen aan het winkelmandje worden toegevoegd (optie geactiveerd in de POS-opties).
  • Aantal op de knop dat de hoeveelheid van het artikel in het winkelmandje weergeeft dat momenteel wordt bewerkt.

  • Menuformaat van de matrices (optie geactiveerd in de POS-opties).
  • Gebruikersrechten voor het overzetten van tabellen en het splitsen van betalingen.


Verbeteringen in de release van versie 2.0.26

Nieuwe sectie “Matrix” in de POS, met visuele verbeteringen aan de tekst die op de matrixknoppen wordt weergegeven. Het is nu mogelijk om:

  • uit vijf lettergroottes te kiezen
  • het aantal zichtbare regels op de knoppen te definiëren
  • een optie te activeren waarmee de tekst indien nodig kan worden ingekort.

 


SUBCATEGORIEËN
Archief
Update 1.2.378