Startpagina Integraties Shyfter
Shyfter, intelligent personeelsbeheer
Shyfter is geïntegreerd in Restomax en helpt u tijd te besparen en uw teams beter te coördineren, zelfs bij onvoorziene omstandigheden.

Een Restomax-integratie voor maximale productiviteit
Shyfter is gekoppeld aan Restomax en registreert automatisch de kassatransacties en de gewerkte uren van uw medewerkers. Zo krijgt u belangrijke indicatoren zoals de werkelijke personeelskosten of de productiviteit van uw zaak, zonder dat u gegevens dubbel hoeft in te voeren. Deze integratie bespaart u kostbare tijd en houdt u de winstgevendheid in de gaten.
Krijg meer duidelijkheid in het beheer van uw teams
Shyfter is een HR-oplossing op maat van de horeca: planning op maat, aanwezigheidregistratie op alle soorten apparaten, afwezigheidsbeheer, automatisering van contracten, opvolging van overuren ... De tool bespaart u veel tijd en vereenvoudigt het dagelijkse werk van zowel werkgevers als werknemers dankzij een gebruiksvriendelijke interface die overal toegankelijk is.