Overslaan naar inhoud
Startpagina           Integraties          Horeko

Horeko voor een compleet personeels- en keukenbeheer

Werk efficiënter door uw kassa te koppelen aan een alles-in-één tool voor HR-beheer, inkomsten en HACCP-verplichtingen.

HR & Planning Beheer van inkomsten


Slimme integratie met Restomax

Door Restomax te koppelen aan Horeko synchroniseert u uw kassagegevens met uw recepten en voorraden en automatiseert u de prestatiebewaking. Dit alles vanuit één omgeving. Een ideale oplossing om tijd te besparen, uw naleving te garanderen en zowel uw zaal als uw keuken te optimaliseren.

Een krachtige oplossing om uw instelling te structureren

Horeko is software die is ontworpen om restauranthouders te helpen hun personeel en productie in de keuken beter te organiseren. Dankzij een intuïtieve interface beheert u met één tool uw planning, presentielijsten, contracten, recepten, marges, allergieën en zelfs uw HACCP-etiketten. Alles is bedacht om de efficiëntie van uw zaak te verbeteren en de administratieve rompslomp te verminderen.